Info omkring 
COVID-19


Information til vores gæster som følge af den ekstraordinære situation vi alle befinder os i på grund af Covid-19 i Danmark.

 

Vi følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger, og ønsker at du som gæst på hotellet gør det samme.

Se anbefalinger her:
https://www.sst.dk/da/Viden/Smitsomme-sygdomme/Smitsomme-sygdomme-A-AA/Coronavirus/Spoergsmaal-og-svar

 

På ECH Park har vi taget en række, nye forholdsregler i henhold til retningslinjerne for genåbningen efter COVID-19.  

 

Desinfektionsmiddel
Vi benytter desinfektionsmiddel med dokumentation for at produkt nedbryder COVID – 19 

Der er udarbejdet en ny plan for desinfektion af fælles kontaktpunkter såsom håndtag, lyskontakter, gelænder, dispensere, bordoverflader, skranker, fjernbetjening, dankort terminaler m.v.  

Der er nem adgang til håndhygiejne, og opsat håndsprit med 70-85% alkohol i fællesområder og ved betalingsterminaler m.v.  

Vores fælles-toiletter rengøres med høj hyppighed, overflader afvaskes og kontaktpunkter bliver desinficeret med nyt middel. 
Fælles håndklæder på vores toiletter er blevet fjernet. 
 

Alle nøglekort af sprittes ved afrejser. 

 

 

Information i gæste områder
Vi har på hotellet ophængt info materiale omkring COVID-19.  

Vi skilter med max. antal personer i alle møde- og selskabslokaler.  

Vi har opsat information om at holde afstand ved receptions skranken og buffet.   

Vi har ophængt retningslinjer for god buffethygiejne i restauranten. 
Mundbind bæres i fælles område. 


 

Værelser 

Vi benytter desinfektionsmiddel med dokumentation for at produkt nedbryder COVID – 19 

Vi har fjernet alle pyntepuder og sengeløber fra vores hotelværelser. 
Kontaktpunkter som håndtag, lyskontakter, fjernbetjening m.v. desinficeres ved afrejser. 

Vi sørger for god udluftning på værelserne ved afrejserengøring.  
Vores 58 værelser er alle åbne og vi opfordrer vores gæster til at holde afstand

 

Morgenmadsbuffet
Der må max. være 2 gæster ved buffet ad gangen
Engangshandsker skal benyttes i området
Opsat håndsprit med 70-85% alkohol benyttes
Franskbrød og rugbrød er skiveskåret
Smoothies serveres i portioner
Der er flere stationer med bestik og service
Mundbind bruges i buffetområde, indtil pladsen findes. 

 

 

Buffet servering  

Vi har i forbindelse med buffeter foretaget en række tiltag for at imødekomme de nye retningslinjer med særlig fokus på hygiejne, kontaktflader samt indretning, hvor der skal holdes 1 meters afstand.  

Der afholdes ikke selskaber, som er større end den til enhver tid fastsatte grænse.  

Der skal være 2 m2 pr. person i vores mødelokaler, selskabslokaler og cafeområde.  

Der skal være minimum 1 meters afstand mellem bordene i lokalerne 
Der er engangshandsker tilgængelig og opsat adgang til håndsprit.
Mundbind bruges indtil pladsen er fundet.  

 

I hele huset er der opsat håndsprit og vejledning. 

 

 

Afbestilling af ophold.
Hvis du har bestilt online, så skal du følge de annullerings betingelser, som fremgår af din bekræftelse.

Typisk vil det være muligt at annullere et værelses ophold frem til ankomstdagen kl. 16.00. Men vi ønsker at du gør det i god tid.
Er der tale om en gruppe, så er det vores annullerings betingelser som er gældende.

 

Afbestilling af fester og selskaber.
Som udgangspunkt er det vores annullerings betingelser som er gældende – dog giver vi i denne ekstraordinære situation mulighed for at du kan rykke din fest eller selskab.  

Gebyr - vær dog opmærksom på nedenstående frister for flytning.

 

Hvis du mindre end 15 dage
før afholdelse ønsker at rykke dit arrangement, vil du blive opkrævet 10 % i gebyr af den forudbestilt ydelse – gebyret bliver ikke modregnet.

Hvis du mindre end 7 dage
før afholdelse ønsker at rykke dit arrangement, vil du blive opkrævet 20 % i gebyr af den forudbestilt ydelse – gebyret bliver ikke modregnet.

Hvis du mindre end 3 dage
før afholdelse ønsker at rykke dit arrangement, vil du blive opkrævet 30 % i gebyr af den forudbestilt ydelse – gebyret bliver ikke modregnet.

 

Vi følger naturligvis ud meldinger fra Sundhedsstyrelsen tæt og er dagligt i dialog med vores brancheforening.
Alle nye beslutninger vedrørende hotellets drift vil blive offentliggjort på vores hjemmeside www.ech.dk

 

Med venlig hilsen

 

ECH Park
Ledelsen

 

KOMMENDE EVENTS - VIS ALLE




ECH PARK ApS
Stormgade 200
DK-6700 Esbjerg
CVR. 35468773

+45 88 82 16 00
info@ech.dk