DET GODE VÆRTSKAB


Om kunsten at få mennesker til at mærke, de er velkomne

I en tid, hvor restauranterne er blevet betjeningsløse og telefonerne udskiftet med bestilling gennem apps, har vi på ECH PARK valgt at træde et skridt tilbage – og i stedet fokusere på kunsten at yde det gode værtskab. Kunsten at møde vores gæster på deres præmisser og om glæden ved at glæde andre.

Servicen er noget, vi giver vores gæster - hvorimod værtskabet er noget vi er. På ECH PARK er det en del af vores natur og vores grundlæggende praktiske filosofi at ville give vores gæster den bedst mulige oplevelse hos os – hver dag. Vi sætter derfor en stor ære i, at I føler jer velkomne og godt tilpas fra det øjeblik, I træder ind i den gamle hovedbygning til receptionen, der er hele husets hjerte.

 

At være vært betyder også at tage ansvar for de gæster, vi tager imod. Det er et ansvar, vi tager meget alvorligt og vi anser det for vores vigtigste opgave at assistere, hjælpe og vejlede, mens I er gæster hos os. Vi forstår, at man som gæst har valgt at udvise tillid ved at vælge os og dette vil vi gerne kvittere for ved til gengæld at sørge for, jeres oplevelse hos os bliver noget helt særligt.

Vores service er venlig, personlig og imødekommende og vores uddannede personale elsker at få muligheden for at fortælle om husets historie, byens seværdigheder, vinen i glasset og maden på tallerkenen - så bare spørg løs.


Nyhedsbrev og fordele


Tilmeld dig vores nyhedsbrev og for fordele lige i din indbakke.




ECH PARK ApS
Stormgade 200
DK-6700 Esbjerg
CVR. 35468773

+45 88 82 16 00
info@ech.dk